Menu
ul. Niekłańska 35/3
03-924 Warszawa

ORION MEDIA
KARIERA

Po szczeblach kariery z ORIONEM

Nasz zespół tworzą specjaliści z różnych dziedzin marketingu. Jeśli chcesz pracować przy dużych projektach, a Twoja głowa jest pełna pomysłów – dołącz do Orion Media Group!
Rozwijamy kompetencje zawodowe naszych pracowników – zapewniamy im szkolenia i dajemy możliwość uczestnictwa w branżowych eventach.
Każdego pracownika traktujemy indywidualnie i wspieramy rozwijanie jego talentów.
Cenimy rozwój umiejętności naszego zespołu, co z kolei stwarza realne perspektywy awansu w strukturze firmy.

Po szczeblach kariery z ORIONEM

Rozwijamy kompetencje zawodowe naszych pracowników – zapewniamy im szkolenia i dajemy możliwość uczestnictwa w branżowych eventach.

Każdego pracownika traktujemy indywidualnie i wspieramy rozwijanie jego talentów.

Cenimy rozwój umiejętności naszego zespołu, co z kolei stwarza realne perspektywy awansu w strukturze firmy.

Nasz Team tworzą ludzie, którzy znają się na swojej pracy.

Zależy nam na rozwijaniu ich kompetencji zawodowych, stąd też zapewniamy im kompleksowe szkolenia, jak również dajemy możliwość uczestnictwa w najbardziej prestiżowych eventach branżowych.

Każdego Pracownika traktujemy indywidualnie.

Jesteśmy otwarci zarówno na doskonalenie Twoich umiejętności, jak również dajemy Ci szansę na awans w strukturze firmy.

Aktualnie poszukujemy

Wymagane umiejętności:

angielski MS Excel

Opis stanowiska: Jesteśmy niezależnym, niesieciowym, polskim domem mediowym specjalizującym się w planowaniu i zakupie mediów. Nasz zespół tworzą osoby, które po prostu znają się na tym, co robią. Pracujemy zarówno dla lokalnych firm, jak również dla gigantów na rynku.
Szukamy Junior Digital Specialist, który razem z nami będzie uczestniczył w wielu ciekawych projektach i wesprze nas w działaniach Działu Customer Service and Sales.

Do Twoich obowiązków należeć będą:
  • koordynacja działań pomiędzy naszą firmą, partnerami biznesowymi oraz klientami,
  • weryfikacja materiałów content marketingowych,
  • współpraca z działami wewnętrznymi m.in. Sales Department, Content Creation Department,
  • dbanie o relacje z naszymi partnerami biznesowymi,
  • szereg działań związanych z rozwojem oraz obsługą platformy publikacji online,
  • nadzorowanie płatności, kontrola rozliczeń,
  • przekazywanie faktur do działu księgowości.
Poszukujemy właśnie Ciebie jeśli:
  • jesteś osobą, którą cechuje dokładność i sumienność oraz chętnie zdobywasz nową wiedzę,
  • potrafisz w stopniu ponadpodstawowym posługiwać się MS Excel,
  • z łatwością nawiązujesz kontakty oraz posiadasz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
  • samodzielność oraz dobra organizacja pracy to Twoje mocne strony,
  • znasz język angielski na poziomie min. B2.
Co oferujemy?
  • pracę w firmie, gdzie panuje przyjazna atmosfera,
  • możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej się agencji marketingu internetowego,
  • dofinansowanie szkoleń,
  • możliwość udziału w konferencjach i eventach branżowych,
  • dofinansowanie karty Multisport,
  • pracę stacjonarną w biurze na Saskiej Kępie w Warszawie.
Wymagane umiejętności:

angielski analiza digital komunikatywność

Opis stanowiska:
Jesteśmy agencją, która oferuje kompleksowe usługi w obszarze mediów oraz digital marketingu. Nasz zespół tworzą osoby, które po prostu znają się na tym, co robią. Pracujemy zarówno dla lokalnych firm, jak również dla gigantów na rynku. New Business Manager, który razem z nami będzie uczestniczył w wielu ciekawych projektach i wesprze nas w działaniach Działu Customer Service and Sales.

Zakres obowiązków:
  • aktywne poszukiwanie i prowadzenie projektów nowobiznesowych;
  • obsługa napływających i pozyskiwanych zapytań;
  • koordynowanie procesów tworzenia ofert i prowadzenie negocjacji z zainteresowanymi naszymi produktami klientami z Polski i zagranicy;
  • przygotowanie i zaprezentowanie oferty klientowi;
  • pozyskiwanie nowych kontrahentów biznesowych i rozbudowy bazy klientów;
  • badanie potrzeb klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami;
  • uczestniczenie w szkoleniach i wydarzeniach branżowych;
  • stała współpraca z działami przy doskonaleniu i rozszerzaniu oferty produktów Agencji;
  • dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów oraz założonych celów handlowych;
  • odpowiedzialność za rentowność i rozwój działu.
Czego oczekujemy:
  • min. trzyletnie doświadczenie w obszarze digital marketingu (domu mediowym, agencji marketingowej itp.);
  • znajomości tematyki marketingu internetowego w różnych kanałach (np. search, display, social);
  • biegłego przygotowywania ofert handlowych i prowadzenia prezentacji;
  • samodzielności i inicjatywy;
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2);
  • bycia otwartym i komunikatywnym;
  • posiadania swojego planu na zrealizowanie celu.
Co oferujemy?
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
  • dodatkowo, roczną premię za zrealizowane cele;
  • na okresie próbnym pracę stacjonarną w biurze na Saskiej Kępie w Warszawie;
  • system pracy hybrydowej, po okresie próbnym;
  • onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych;
  • możliwość pracy nad różnorodnymi projektami i markami należącymi do grupy Orion Media;
  • pracę w firmie, gdzie panuje przyjazna atmosfera;
  • dofinansowanie szkoleń;
  • dofinansowanie karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej.

Dołącz do naszego zespołu